Сучасний світ — це постіндустріальне суспільство інтернет-ресурсів. З кожним роком все більше людей не просто використовують мережу для поліпшення ефективності свого бізнесу, що потребують аналітику веб-сайту Рівне, але і як основну платформу і інструмент продажів, надання та організації послуг. З появою величезної кількості порталів і сайтів у Рівному чи Луцьк конкуренція серйозно зростає і загострюється. Якщо раніше Інтернет використовували тільки найсучасніші і «просунуті» люди, то сьогодні майже кожен знає, як працювати в мережі.
Щоб підвищити ефективність сайту Рівне, Луцьк не достатньо просто зробити оригінальний дизайн і якісний контент. Необхідно постійно проводити аналіз і дослідження його роботи. В цьому випадку незамінною є веб-аналітика.
Що таке веб-аналітика і навіщо вона потрібна?
Веб-аналітика — це процес збору, аналізу та професійної інтерпретації всього пласта інформації про відвідувачів веб-сайту. Таке поняття сумісно з інтернет-маркетингом і його дослідженнями, але має свої цілі і аспекти. Веб-аналітика виконує підготовку даних для пошуку рішень для поліпшення веб-сайтів, їх оптимізації. Головне її завдання — моніторинг рівня відвідуваності тієї чи іншої інтернет-платформи.
Завдяки даним, отриманим в процесі веб-аналітики, можна визначити аудиторію сайту, її особливості та переваги, поведінку відвідувачів. Ця ж інформація, в свою чергу, є основним критерієм для підбору методів розвитку ресурсу, зміни його функціональних можливостей і навіть зовнішнього вигляду. Результати веб-аналітики можуть кардинально вплинути на напрямки сайту, його контент і навіть тематику.
Додаткові завдання веб-аналітики
Як вже говорилося раніше, web-аналітика дозволяє розвивати сайти в правильному напрямку. Крім цього, вона дає можливість:
Інструменти веб-аналітики
Одним з найбільш поширених інструментів для проведення веб-аналітики є Яндекс Метрика. Це безкоштовний ресурс, який дозволяє оцінити відвідуваність того чи іншого веб-сайту, проаналізувати поведінку його відвідувачів. Створено ресурс був в 2010-му році і за цей час був вдосконалений. Працює він як лічильник відвідувань. Майстер встановлює JS-код на кожній сторінці веб-сайту.
Подібний ресурс також допоможе виміряти конверсію реклами в Інтернеті і самого сайту. Він допомагає зрозуміти, скільки відвідувачів доходить до необхідної сторінки, переглядає потрібну кількість таких сторінок. Також можна зрозуміти, скільки необхідних дій справляють відвідувачі — скачують файли, клацають на посилання і т.д.
Також ресурс дає можливість за один раз задати близько 200 цілей і не враховувати такі «перешкоди» і неточності, як переходи з деяких джерел і адрес, власні перегляди та кліки.
Також варто використовувати в процесі веб-аналітики такий сервіс, як GoogleAnalytics. Це — дуже зручний і функціональний інструмент, який дозволяє оптимізувати видимість того чи іншого веб-ресурсу, перевірити стан його індексації. GoogleAnalytics дозволяє оцінити реальний трафік сайту і ефективність проведених маркетингових заходів і рекламних кампаній. Як і з Яндекс Метрикою, можна дізнатися географію відвідувачів сайту, проаналізувати арифметичні дані переглядів.
Сервіс також допомагає визначити неефективні сторінки сайту шляхом відстеження відвідувань і тривалості переглядів. Він допомагає визначити головні тенденції, відносний і абсолютні показники за короткий час.
Основні етапи веб-аналітики
Веб-аналітика включає в себе кілька груп процесів, які можна умовно розбити по етапах:
Особливо часто веб-аналітика проводиться для сайтів Рівне, Луцьк які створені для інтернет-торгівлі або надання послуг. Це можуть бути інтернет-магазини, де кількість продажів і успіх бізнесу безпосередньо залежить від популярності сайту і його просування сайтів рівне в пошукових системах. Також такий вид аналітики знадобиться порталам, на яких замовляють певні послуги, як то ремонт або створення сувенірів або картин.
Важливе місце займає веб-аналітика в роботі віртуальних засобів масової інформації. Кількість рекламодавців і прибуток від реклами сайту Рівне — це основне джерело коштів для таких сайтів. Вони безпосередньо залежать від популярності і кількості відвідувачів. Тому ЗМІ дуже часто і регулярно проводять веб-аналітику для постійного вдосконалення сайтів і їх контенту.